CANCAN se afla in topul preferintelor romanilor, iar cei mai inventivi au reusit sa faca din brandul nostru o adevarata unealta de marketing. Pentru a-si atrage mai multi clienti, cativa intreprinzatori au decis sa aplice sigla ziarului favorit pe produsele lor.
Aradeanca Daniela Kovats, care „picteaza” portrete din seminte, a realizat un tablou cu sigla CANCAN de weekend, din mii de seminte de in si nisip de mare. La randul lor, cativa intreprinzatori si-au branduit produsele cu numele ziarului nostru. In familia lui Constantin Onu din Bascov-Arges se face turta dulce de patru generatii, iar intreprinzatorul a scos pe piata „Mos-Craciuni CANCAN”, in editie limitata. George Enescu, un florar din Pitesti, crede ca un mesaj pe o floare spune mai mult decat ditamai buchetul, asa ca a gravat pe un trandafir o urare pentru ziarul nostru. La randul sau, o fabrica de globulete de Craciun din Curtea de Arges si-a branduit produsele cu sigla noastra, iar un cabanier si-a decorat muraturile cu CANCAN. In acest mod au tinut toti acesti cititori fideli sa ureze „La Multi Ani pentru CANCAN!”